Az új törvényi rendelkezésnek megfelelően a mai nappal aktiváltuk az új egyedi SMS számot, amin keresztül emelt díjas SMS-sel lehet fizetni. A fizetés során az SMS adatait tartalmazó oldalon már az új szám jelenik meg.
Kérjük, ezentúl ezt az új számot használják SMS fizetés esetén, mivel a régi számok megszűnnek.
Természetesen a többi fizetési mód és azok költsége nem változott.
Hozzászólások:
<<
<
>
>>
nem tudok rámenni az oldalra
Írta: alicka (2019-11-20 13:13:33)
Felvettük a kapcsolatot a fizetés rendszert üzemeltető VoxInfo Kft-vel, akik elhárították a hibát.
Közben folyamatosan tájékoztattuk e-mail címén is, de úgy tűnik, azt nem olvassa. amennyiben már nem a nálunk megadott e-mail címe az aktív, kérjük módosítsa a használt e-mail címére, hogy egyszerűbben tudjunk kommunikálni.
Úgy látjuk, a hiba a javítás után megszűnt. Ha mégis problémát észlel, kérjük e-mailben jelezze az info@gyertyagyujtas.hu e-mail címen.
Írta: admin (2019-11-05 15:54:20)
Köszönöm sikerült szép napot kívánok Önöknek !
Írta: ErzsikeBolgar (2019-11-05 09:37:58)
Nem jó még mos sem Az egyet megkaptam,viszont van még 2 gyertym ami 2 óra mulva lejár meg kellene gyútani de nemtudtam eddig
Írta: ErzsikeBolgar (2019-11-05 09:21:38)
20 248 8121
Írta: ErzsikeBolgar (2019-11-05 06:14:10)
A megadott küldő telefonszám egy jeggyel több, mint kellene. Mi a pontos küldő telefonszám?
Kérjük válaszát az info@gyertyagyujtas.hu e-mail címre küldje el.
Írta: admin (2019-11-05 05:54:42)
szerverprobléma miatt a szolgáltatás jelenlg nem érhető el ahiba javításán dolgozunk
kérjük jelezze hogy nem sikerült igénybe venni a szolgáltatást
Írta: ErzsikeBolgar (2019-11-05 05:50:49)
Kérjük, adja meg a válaszban megakpott SMS szövegét is.
Írta: admin (2019-11-05 05:48:05)
2024488121 erről atelefonról küldtem el
Írta: ErzsikeBolgar (2019-11-05 05:44:39)
Kérjük, azt a telefonszámot, amiről az SMS-t küldte, és a válasz SMS szövegét is küldje el e-mailünkre válaszul az info@gyertyagyujtas.hu e-mail címre.
Írta: admin (2019-11-05 05:30:10)
ezt küldtem el
gyetya 48397175
0691555501
Írta: ErzsikeBolgar (2019-11-05 05:21:54)
Konkrét fizetési probléma esetén a Kapcsolat menüponton keresztül vagy közvetlenül e-mailben küldje el a fizetés adatait, hogy meg tudjuk keresni a probléma okát.
A következő adatokra van szükség:
Milyen számról küldte az SMS-t?
Milyen számra küldte az SMS-t?
Milyen szöveggel küldte az SMS-t?
Mikor küldte az SMS-t?
Mi volt a válasz SMS szövege?
Írta: admin (2019-11-05 04:55:43)
Nem sikerült igénybe venni a szolgáltatást még mindig
Írta: ErzsikeBolgar (2019-11-05 02:21:46)
Nem sikerült igénybe venni a szolgáltatást még mindig
Írta: ErzsikeBolgar (2019-11-05 02:21:46)
Nem sikerült a gyertya gyujtása szerverprobléma miatt Erzsike Bolgár
Írta: ErzsikeBolgar (2019-11-04 20:18:44)
<<
<
>
>>
Új hozzászólást csak regisztrált felhasználók fűzhetnek hozzá. Amennyiben már regisztrált,
jelentkezzen be, ám ha még nem
regisztráljon most teljesen ingyen.
Vissza